woensdag 5 mei 2010

verassing !

Vandaag zat er toch wel een zeer mysterieus pakje in de brievenbus. (jaja weeral)



Het voelde zacht aan en rook heerlijk! Snel openmaken en een Ongelooflijk mooi speldenkussen kwam te voorschijn, HANDgemaakt door Dutch Apple.

Ze maakte enkele weken geleden wat reclame voor mij op haar blog en ik wou haar daar toch wel heel graag voor bedanken dus maakte ik een sjaal voor haar.










Maar ze wou absoluut ook iets terugdoen voor mij (wat eigenlijk helemaal niet moest) Maar wie ben ik om zoiets tegen te houden ;-)
Dankuwel voor het geweldig mooie kussentje!



8 opmerkingen:

  1. Ahaa, dat doet me eraan denken dat ik voor mezelf toch wel dringend eens een speldenkussentje moet maken! Dit is inderdaad een heel mooi, veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk was het eerder een verrassing! Al die pakjes, zeg! :-) Erg mooi speldenkussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah! Hij is er! Gelukkig......

    Fijn om te lezen dat je er blij mee bent.
    Je kan hem als geur kussentje gebruiken en als speldenkussen ;-), ik heb hem zelf (wel met een ander stofje natuurlijk) als speldenkussen in gebruik errug groot dus errug veel spelden en dus weer errug handig ;-)

    Hehe, ik heb mijn speldenkussen een paar dagen voor de jouwe gemaakt en ik wist toen al dat ik er eentje voor jou wilde maken dus kon ik er natuurlijk niets over bloggen want ik wilde echt niets verklappen.
    Goh wat ken ik mezelf goed hahaha....

    PS: hij geurt erg sterk in het begin, dat wordt minder hoor hihihi....
    Heel veel Crea Bea plezier ervan en ik hoop dat hij je tot vele mooie en geweldige creaties inspireert!

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, lief van jullie om elkaar handgemaakte cadeautjes te sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. awel dames, das nog eens naastenliefde, heel leuk gemaakt. en nu maar creatieven eh hella, ben benieuwd naar je maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heee! De Hollandse vlag! Superleuk!! ;) (je kan vast raden wie ik ben :))

    BeantwoordenVerwijderen