maandag 2 november 2015

Een Julia voor mama

Een paar weken geleden rolde mijn eerste Julia vanonder mijn overlock. Mijn mama was meteen verkocht en ik had al snel door dat ze een Julia voor zichzelf wel zag zitten. Samen zochten we een geschikt stofje online, maar uiteindelijk vond ik ditzelfde stofje bij Habiba in Leuven dus kocht ik het daar (dat bespaarde me de verzendingskosten). Een heel leuk kleurrijk winkeltje in de Parijsstraat in Leuven, ze hebben een groot gamma aan stoffen, in alle prijsklassen.
Ik ben grote fan van de patronen van Compagnie M, ze zitten als gegoten, het klopt gewoon altijd en dat is zo fijn.

 

Stof: Froy&Dind bij Habiba
Voilà, scoren bij de mama :)

12 opmerkingen:

Katja (@Yane) zei

Mooi en een super tof stofje!

Mie Katoentje zei

Staat haar heel mooi!

SophieSweetVintage zei

Wat een lieve foto die laatste :) En een prachtig mooi stofje heb je gekozen. Staat haar goed!

S*fie zei

terecht gescoord :) mooi stofje gekozen!

Tiene zei

heel schoon! dat stofke ken ik nog niet!

Piepow zei

Zo fijn dat je mama je naaisels ook zo waardeert!

Paspelpoes Joke zei

O, zie de mama stralen!
Dat zou ik ook doen, moest mijn dochter zo'n heerlijke sweater voor me naaien!

ann cloots zei

Je mama staat er keigoe mee en gescoord = winwin!

Lies: zei

Die sweater staat haar geweldig goed!

La fille Hella zei

Ja, zou het meer moeten doen!

La fille Hella zei

Wie weet hé Joke ;) Fien later?

Tam Tam zei

Mooi! Die laatste foto is echt prachtig :-)