woensdag 7 december 2011

Einde...

Met een dubbel gevoel schrijf ik dit hier neer.
Lang heb ik er over nagedacht, heel lang... Maar ik heb besloten om na 1,5 jaar te stoppen met mijn blog. Hoe graag ik het ook doe en hoe gelukkig ik word van al jullie lieve reacties, toch heb ik besloten er even mee op te houden.
Waarom? Omdat ik de laatste maanden merk dat ik het toch wel heel druk heb met anderen dingen (en ik vrees dat het er volgend jaar niet op zal beteren wanneer ik in Leuven ga studeren), en omdat ik het jammer vind een blog te hebben waar ik hooguit 1x per maand iets op post. Ik stop zeker en vast niet met naaien, ik wil er alleen nog beter in worden en meer ervaring opdoen. Ik denk er misschien wel aan om een flickr pagina te beginnen dan ga ik minder het gevoel hebben van: "oohnee het is weer zolang geleden, ik moet iets posten" En wie weet ga ik het bloggen zo fel missen dat na een tijdje opnieuw begin, we zullen wel zien hoe het verder draait of keert. Ik wil jullie, mijn trouwe volgers* :) heel erg fel bedanken voor alle lieve en grappige reacties waar ik soms toch wel van ging blozen. En natuurlijk kom ik nog steeds langs om jullie mooie maaksels te bewonderen op jullie blogs!
Liefs,
Hella

64 opmerkingen:

  1. Maar allé!! Zo spijtig!!!! Ik ga uw blogberichtjes heel hard missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh hella, zo jammer!!!
    Kom, doe vlug een Flickr pagina open, zo kunnen we toch nog blijven meegenieten van jou mooie maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. spijtig,
    maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat je je onder druk gezet voelt. Het moet plezant blijven hé.

    Maar : dat die je natuurlijk wel zelf ! er is niemand die zegt : oei , nu heeft die hella nog niks geplaatst ;)
    Mij maakt het niet uit hoe vaak iemand post, als het maar tof is...

    En moest je ooit van idee veranderen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zullen je berichtjes missen, maar ik wens je veel succes in het naaien en studeren. En als je nog eens een swapje wil doen ofzo, dan mail je maar!
    Liefs,
    Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel geluk in Leuven, het is heel plezant geweest om jouw maaksels te kunnen bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hella,
    Wat ga ik je hier missen! Ik begrijp je keuze en zo'n flickr pagina ik ook wel leuk. Als we je maaksels nog maar kunnen bewonderen ... Veel succes met je studies en ik zal je nog wel eens zien hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel jammer! Ik las je berichtjes altijd graag. Maar ik begrijp je helemaal hoor. Veel succes alvast, met het studeren en het naaien en alles anders waar je mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O neen!
    Ik snap je wel, maar het is wel jammer.
    We gaan je missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal te begrijpen. Maak maar rap die Flickr-pagina en laat ons hier nog even weten waar we jou daar kunnen vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, Hella! Jammer, maar wel begrijpelijk. Leuven wordt vast een zeker heel druk, maar ook heel leuk.
    Kom, maak snel een Flickr pagina, dan kunnen we je daar ook volgen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer! Maar ik wil je ook graag als contact toevoegen op flickr als dat mag!
    groetjes,
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg jammer, Hella!
    Maar ik begrijp je wel. Het bloggen neemt ook wel een hoop tijd in beslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer! Ik vond altijd wel leuke dingetjes op je blog!!
    Veel succes met de studies!!
    ine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spijtig, maar je moet vooral je eigen mening volgen. Zo'n flickr-pagina moet je zeker maken, want je creaties ga ik wel missen.
    En als je besluit om vroeg of laat terug te keren, ik sta zeker in de rij te wachten!

    Succes daar in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. *pruilt* maar gaat je zeker verder volgen op flickr! Want het is tof dat ik niet de enige naaiende tiener ben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer, maar hopelijk tot op Flickr :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat jammer want je maakt zulke leuke dingen. Ik zie je dan ook graag terug op Flickr. Veel succes en plezier in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat jammer zeg!! Maar ik snap het wel! Misschien zien we je op de 'Van Katoen' dag in Gent?
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, wat spijtig, maar veel plezier met al je andere bezigheden en succes met je studies in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O maar ik verwacht je wel weer terug!
    En dan kom ik weer langs om te kijken wat voor moois je allemaal gemaakt hebt.
    Succes met je examens de komende weken!


    (Wat is er trouwens verkeerd aan 'maar' één keer per maand een berichtje?)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn om te lezen dat jullie het zo goed begrijpen... :)wat een lieve reacties, straks krijg ik er nog spijt van zeg! Ik plaats hier zeker en vast nog een linkje naar mijn toekomstige flickr pagina, maar dat zal voor ergens in de kerstvakantie zijn.
    @happy in red: Ik kom zeker en vast naar Van Katoen in Gent! Dus daar zal je me nog wel zien :)
    @carreau confiture: Dat mag zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @kamielandodille: Niks verkeerd aan, maar ik moet veel moeite doen om aan dat ene berichtje te geraken... Snap je?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel begrijpbaar ... nog veel plezier met het naaien in de toekomst, wie weet krijg je daar nu iets meer tijd voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat jammer!!!! Veel succes met naaien én in Leuven, we horen vast nog van je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg jammer, maar begrijpelijk! Veel succes met je studies en tot ziens op Flickr!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel jammer maar begrijpbaar. Een blog moet leuk blijven en geen xtra stress veroorzaken. Ik kijk uit naar de flickr :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Snif!
    En gogogo girl, in Leuven en alles wat je doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Spijtig meid maar heel goed te begrijpen hé!
    Geniet van alles wat je gaat doen en als je ergens terug je creatieve uitspattingen wil delen dan horen we het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, jammer! Gelukkig zie ik je nog op de Knappe Knoopjes hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat jammer! Ik vond het altijd leuk om de naaisels van een andere jonge naaister te bewonderen, ookal heb ik niet vaak gereageerd. Maak maar snel zo'n flickr pagina! (ik heb er sinds heel kort ook één)
    Veel succes nog met alles wat je doet en in Leuven! Ik studeer ook in Leuven trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. jammer!! maar heel begrijpelijk!!
    Maak mmar die flickr pagina aan:-)
    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ooh, da's heel spijtig Hella, ik ga uw blogjes zeker missen! Ik begrijp wel heel goed dat het nu wat drukker wordt enzo, maar ik denk niet dat er iémand is die het erg vindt dat je maar 1x per maand / iets meer of iets minder blogt, zolang we maar af en toe een update zien zodat we weten dat je nog steeds een naaiend wonder bent! Dus huphup die Flickr pagina en hier een linkje plaatsen! (of op mijn blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Jammer maar je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt. Ik zal je naaisels wel missen maar ... het ga je goed! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Doen wat je hart zegt! Wie weet komt de zin ooit nog terug.
    Doe dat goed in Leuven...het wordt de tijd van je leven!
    Tot op Flickr.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo jammer !
    Groetjes uit Lille

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat jammer!
    In ieder geval succes met je studies...!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik las vaak mee op je blog en bewonderde je maaksles! dat je al die dingen al zo knap kan op zo'n jonge leeftijd; super gewoon! Ik zit zelf ook op flickr en hoop je daar terug te vinden; veel succes met je studies!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Het ga je goed!Ik genoot telkens van je mooie maaksels en have fun in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wat jammer, maar heel begrijpelijk.
    Veel succes volgend jaar in Leuven en hopelijk zien we je werkjes toch nog verschijnen op een flickr pagina.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Helemaal met Storm eens! We gaan nog van je horen! ;)
    Geniet van je studententijd... het was bij mij één van mijn mooiste tijden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. het is geen afscheid voor altijd eh! we zien je zeker nog terug! geniet van de adempauze!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Jammer, ik las hier graag mee! Geniet van je tijd in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. het ga je goed
    geniet van leuven
    (en spring eens binnen bij Pauli ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Oh meid, ik vind het echt jammer. Wat je ook doet, zeker verder doen met je naaitalent. Dat mag niet verloren gaan. Veel succes in Leuven, maar we zien elkaar zeker nog wel eens daarvoor hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik kwam heel graag kijken naar je blog, en vind het dan ook een beetje jammer dat je ermee stopt. Maar anderzijds geef ik je groot gelijk: er is zoveel boeiends te beleven in de 'echte' wereld dat je ook niet teveel tijd in cyberspace moet doorbrengen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh wat jammer!! mar het belangrijkste is wel dat je blijft naaien, wat je bent er zoo goed in!
    veel succes met alles wat je doet en misschien tot ziens, in Leuven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. zo jammer! Heb altijd je blogje en naaitalent bewonderd. Hopelijk kunnen we via Flickr af en toe eens een glimps opvangen van al je mooie naaisels.
    Geniet van je studententijd in Leuven!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jammer maar heel verstaanbaar, mijn dochter is een jaartje ouder, en ze wou ook een blog vorig jaar,uiteindelijk was dat niet haalbaar met haar eindwerk ( en dat was veel omdat ze in een kuntrichting zat). Nu studeert ze in Gent, en hoewel het nog vaak kriebelt weet ze ook wel dat het niet zou lukken. Eerst wat jaartjes studeren en daarna zien we je misschien terug, veel succes met alles wat je gaat ondernemen, je hebt talent dat is zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Jammer, maar ik begrijp het volledig. Blijf wel even creatief bezig en geniet van je studentenjaren!
    Ik kijk uit naar de Flickrpagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Spijtig! Veel succes nog met je studies en hopelijk blog je daarna terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Erg spijtig!!! Ik wens je nog veel naai- en studieplezier! Ik ga je zeker toevoegen op Flickr wanneer je een account hebt gemaakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik begrijp je ook wel.. Ik heb er ook onlangs heel eventjes, in een zeer wanhopig moment en geweeklaag over 'ik heb geen tijd', aan gedacht om te stoppen, maar ik vind het zo leuk. Ik wil langs een kant wel vaker bloggen, maar frequentie is eigenlijk absoluut niet belangrijk, vind ik. Het ga je alleszins goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hej Hella, aré jom, ik ga u verdorie missen weet ge dat! Maar ge hebt overschot van gelijk: van uw studentenjaren moet ge 200 procent kunnen genieten want die komen nooit meer terug. Geniet van de schoonsten tijd in uw leven... en misschien toch tot ...?!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Nee, niet stoppen. Ergens begrijp ik het ook wel. Er kruipt ook echt wel veel tijd in. Toch vind ik dat je het prachtig hebt gedaan.

    Groetjes,
    Bananna

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Volg je hart.

    Veel studie-succes en een fijne tijd in Leuven volgend schooljaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. O Hella, dit is zo jammer, maar ook heel erg te verstaan.
    Je hebt een druk en leuk leven, geniet er ten volle van!
    Alle plezier van de wereld gewenst en een volgende, want die komt er zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Heb ik weer! heb ik je prachtige blog ontdekt met vele leuke patroontjes, lees ik dat je er mee gaat stoppen, helas voor mij ;)
    Maar ik snap het wel, w=er gaat een hoop tijd in het bloggen zitten! succes met je studie

    BeantwoordenVerwijderen
  58. oh jammer, ik heb al veel mensen naar hier doorverwezen. Je laat je blogje toch staan? anders moet ik heeeeel dringend die handleidingen op mijn pc opslaan...
    ik blog ook vaak lang niet hoor en dan weer even heel intensief, maar als mogen, moeten wordt wordt het tijd om te stoppen. Veel succes in leuven (heb er zelf 7 jaar mogen studeren en er enorm van genoten)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nog geen zin om opnieuw te bloggen ?
    Ik denk dat je door vele mensen gemist wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het toch wel wat mis, dus wie weet... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ontdek vandaag pas je blog. Wat een mega prachtige dingen maak jij. Ik zou willen dat ik uw talent en garderobe had! Toch wel jammer dat je stopt met bloggen, juist nu ik deze wondermooie ontdekking doe

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hey, ge kunt ook gewoon iets erop zette als ge zin hebt, ik doe al maanden niks meer en vandaag zette ik toch weer iets erop, ben meer aan het Pinnen, dat kost geen moeite om tekst te schrijven he....veel succes met studeren en naaien!

    BeantwoordenVerwijderen