vrijdag 26 juni 2015

Appelen en peren ❤ Zonen 09

Drie jaar is ze er al mee bezig, vol bewondering kijk ik naar hoe ze dit allemaal doet. Fantastisch toch om te zien hoe iemand vanuit haar grootste passie zo iets mooi naar voor brengt...   Eerst kwam ze met de meest originele jongenspatronen, ondertussen kunnen we de eerste stoffencollectie bewonderen (en schoon dat het is!). Ik was er maandag dan ook als de kippen bij wanneer ze online kwamen. Ik bestelde een stuk tricot: Off Beetle mint en een stuk katoen: Stickly rockers blue en ging gisteren meteen aan de slag. Ik tekende het patroon 'Voor appelen en peren'  uit zo geknipt 2. Heel duidelijk uitgelegd, je kan hier bijna niet missen. Het rekenwerk schrok me eerst een beetje af (aangezien mijn wiskundig brein ahum niet zo heel sterk is) maar het was helemaal niet moeilijk. Heerlijke stof om te naaien, zo zacht zo kwaliteitsvol...
Knoopjes: Veritas
Stof: Zonen 09
Patroon: Boek: Zo geknipt 2


Voilà, stoffen Zonen 09 ook geschikt voor het vrouwelijke geslacht!

17 opmerkingen:

  1. Wauw, dat heb je weer mooi gedaan zeg! Inderdaad zowel de stofjes als de patronen van Zonen09 zijn vrouwvriendelijk ;-) Alleen jij laat er geen gras over groeien en ik moet er dringend eens aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keimooi Hella!! Je brengt me op ideeën :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de mooie woorden en dat oh zo mooie resultaat Hella. Wat fijn om te zien hoe stijlvol je omgaat met de stoffen. Ik ben zo hard fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, het zou wel eens kunnen dat ik je schaamteloos ga kopiëren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig resultaat! Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suuuuuupermooi!
    Ik ben ook nog altijd bang van dat reken- en tekenwerk ;) Maar ik ga er mij toch eens an moeten wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zottekes! Wat een tof appel en peerke!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow heel gaaf! Blijf hier maar twijfelen of ik t stofje zou kopen. Tshirts al genoeg, maar of t leuk is voor een sweater ofzo...Kleuren zien er in ieder geval top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kocht dezelfde! Maar ik ben niet zo snel ;)

    BeantwoordenVerwijderen