zaterdag 30 december 2017

De grafische trui

Hoera! Deze keer ben ik eens 'op tijd'. Ik sta telkens met mijn mond vol tanden te kijken hoe snel nieuwe patronen en stoffen worden verwerkt tot de mooiste kledingstukken. Ik kan dat allemaal niet volgen eerlijk gezegd :) Maar deze keer wél! Ik zag de prachtige nieuwe collectie van see you at six verschijnen en plaatste een bestelling.
Het nieuwste naaiboek van Griet en Annick kocht ik een tijd geleden, maar ik vond de tijd nog niet om er iets uit te maken. Mijn favorieten waren wel meteen duidelijk, zoals de grafische trui. Ik maakte deze voor mezelf in een 14 jaar. Deze maat zit me goed, hoewel het zeker niet kleiner mocht zijn. Ik probeer binnenkort eens een 16 jaar om het verschil te zien. De stof kocht ik bij Kiwi Fabrics, de perfect bijpassende boordstof vond ik bij De Stoffenkamer. (Ik was precies toch al weer laat met mijn bestelling aangezien deze stof al was uitverkocht bij De Stoffenkamer ;) )

8 opmerkingen:

  1. Die grafische trui, soms ben ik er fan van en soms helemaal niet, maar deze is een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ga die eens voor stella maken, ik was ook te laat voor deze hoor. Ik bestelde de melkkartons en de gele grid voor stella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Hella! Ik ben dol op die stof, maar noch Nona noch ik staan goed met zachte kleuren. Jij wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat sta jij goed met die zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh kei leuk idee om die grafische trui voor jezelf te maken! Dat ga ik ook eens proberen! Jij staat er alleszins heel mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen