donderdag 17 juni 2010

Zwiererdezwier !

Stof: Tricot
beschrijving patroon: klik hier



11 opmerkingen:

  1. Leuk! Om het einde van de examens te vieren? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!
    Alweer :).

    Nog veel succes met je examens!
    Ik dinsdag ook mijn laatste :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!! Nog veel succes met je laatste examens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjiek zeg, weeral schoon gedaan.
    Trui-update : nog alleen de voorkant te breien, ik ga goed vooruit!!! (maar dan nog blocken en in elkaar zetten tuurlijk hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. achter het naaimachien ipv achter uw boeken ja?! ;) tja, ge moet schoon gekleed naar uw examen gaan zeker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @vicarno's mama: Amai ik bewonder toch wel hoe snel dat vooruit gaat bij u! :)
    @Camomille: Hihi! Neenee 't is nog snel voor de examens gemaakt hoor ;-) Bwa bij ons is dat niet zo heel belangrijk: Netjes gekleed zijn is de boodschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Idd, weeral super mooi gedaan! Hoop dat die van mij ook goed lukt... Afwachten... :-) Ga eerst een kleine versie maken denk ik... Ik durf echt nog niet in de stof te knippen voor de 'officiële' rok... Gek maarja, zo ben ik... :-)

    Succes met de exaams! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een tof rokske! netjes gekleed kan bij jou geen probleem meer zijn met al je toffe maaksels!! (succes nog met je laatste examens)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vanwaar hebt ge die stof Hella? :D
    net zoals u andere 20 rokjes, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Ella: De meeste van Sofi en een paar van in Luik (le chien vert)

    BeantwoordenVerwijderen