zondag 17 augustus 2014

Halterjurkje Mme Zsazsa - Van Katoen



Dit patroontje kocht ik ten voordele van Van katoen, een prachtig project in 2012...
En nu twee jaar later werd het stilaan tijd om het eens boven te halen (dit is het geval bij wel meerdere patronen :) ). Mijn maten kwamen overeen met een 34, jeuj! Ik moest dus niets aanpassen enkel onderaan een tiental centimeter inkorten. De handleiding was zeer duidelijk beschreven door Mme Zsazsa waardoor het allemaal vlot verliep.

 
De vogeltjestricot kocht ik een tijdje geleden, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen waar.
Golfje: Hilde&co zomer 2014
Het zit als gegoten! 

18 opmerkingen:

  1. Jawadde!
    Je staat er heel mooi mee!

    En dat vestje. Jaloers dat jij er inpast :-)
    Ik ben veel te groot voor F&G.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawadde!
    Je staat er heel mooi mee!

    En dat vestje. Jaloers dat jij er inpast :-)
    Ik ben veel te groot voor F&G.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    En ik wist niet dat die vogeltjes ook in tricot bestonden. Goed om te weten! Al zal ik die waarschijnlijk niet direct nog ergens vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! super mooi :) en één van mijn lievelingsstofjes, maar ligt hier nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kan ze volgens mij nog vinden bij Pauli in Leuven, ben niet helemaal zeker, maar ze hebben daar alleszins veel mooie nieuwe tricot!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik volgde je nog niet. Nu wel!
    Prachtig!!! En ook jaloers dat jij in dat vestje past!
    Het patroon ligt bij mij ook nog steeds te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Piepow: Inderdaad bij Pauli in Leuven heb ik ze ook al zien liggen, misschien daar eens gaan kijken.
    @Emma&Mona & Needle work: Een voordeel aan klein zijn zeker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schoon! Ik heb de katoenen versie liggen van die stof ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe mooi. En jij bent terug?? Dat is nog beter nieuws. welcome back!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben vorige maand eens gaan soldenpassen bij F&G, en zelfs ik pas! Hoera! Dat ging ik zonder jou dus nooit geprobeerd hebben ;) En dat halterkleedje ligt hier ook al sinds toen geprint, al ga ik wss 10cm moeten verlengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh Hella, het jurkje staat je beeldig, echt mooi! Wat fijn dat je terug actief bent in blogland. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, ik zie het nu pas.
    Het staat je supergoed!

    BeantwoordenVerwijderen