woensdag 7 september 2016

Grace voor Tille

Lang geleden, het lag allemaal een beetje stil de voorbije maanden. Een eerste job,  verhuizen naar Brussel...  zorgde ervoor dat naaien en voornamelijk bloggen niet meer aan bod kwam. Maar mijn naaimachine wordt terug vaker bovengehaald, ik heb terug ideeën en vooral g-o-e-s-t-i-n-g (niet onbelangrijk).
Jade, een lieve vriendin beviel een maand geleden van een prachtige dochter: Tille. Vandaag bracht ik hen een bezoekje, ik kan jullie verzekeren: een schattig bolleke met donkere haartjes die met zoveel liefde wordt omarmd door haar mama & papa.
Wanneer ik het kaartje in de bus kreeg, wou ik meteen verder gaan in het groene/planten-achtige thema. Ik vond het geschikte liberty stofje bij Tissu market in Brussel waarmee ik een Grace jurkje maakte. Een eenvoudig leuk patroon, meer moet dat niet zijn, want de liberty stoffen zijn zo al een streling voor het oog. (Of toch voor die van mij :) )
Ik kocht er een wollen truitje bij van de Zara om het geheel af te maken.



Veel geluk lieve kleine Tille!

12 opmerkingen:

  1. Hoera, Hella is terug! :-)
    Wondermooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat een terugkeer; schoon, heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ma zo schoon en dat golfke ook!, grace is zo een goed patroon ge, liet ge de voering los of maakte ge die vast want dat is niet zo duidelijk bij dit patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, je blog bijhouden en verhuizen. Ik ken het probleem. Maar wat een mooi jurkje! Echt een schatje! Veel leuker dan die roze pakjes uit de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat ben ik blij dat je terug bent!
    Fan van deze Grace! Kan ook niet anders in zo'n prachtig stofje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik kan niets anders dan hartjes reageren :) <3 <3 <3 <3 <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig jurkje dat wondermooi past bij het kaartje met de prachtige naam !

    BeantwoordenVerwijderen