vrijdag 16 september 2016

Oliver Pants

Mama vroeg me om een geboortecadeautje te maken voor vrienden van haar die voor de tweede keer grootouders werden. Ik dacht meteen aan de mooie Oliver Pants die Annick van MinnieMie ontwierp samen met Griet van Emma&Mona. Je kan ze gratis terugvinden in verschillende maten op deze blog. Een gemakkelijk projectje + een mooi resultaat, meer moet dat niet zijn! Ik kende een gelijkaardig patroon al van hier, ooit gevonden op pinterest en al veel gemaakt, maar slechts in 1 (klein) maatje beschikbaar. Wanneer ik dit patroon zag verschijnen in meerdere maten was ik dan ook heel blij! :)


Ik maakte er eentje met witte boordstof, voor het andere broekje gebruikte ik dezelfde stof om boordjes uit te maken. Beiden stoffen komen van Madeline de stoffenmadam --> superservice!

Voor de grote zus maakte ik een kaptrui uit SVDHZ 1 nog zo'n heerlijk patroon. De vogelstof + boordstof komen van Habiba in Leuven.

2 opmerkingen:

  1. Leuk hé, dat babynaaien! Ik ben altijd blij als er in mama's vriendenkring geboortekaartjes passeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zou ik graag willen leren naaien voor mijn kleinzoon. Ken de basis min of meer. Alleen het juiste patroon en een hip stofje vinden -))

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen