maandag 19 juni 2017

Pamperbroekje voor Tille

Schattig, praktisch en snel klaar, een bloomer'ke voor lieve Tille. Ik gebruikte donkerblauwe double gauze stof of beter bekend als de typische tetra stof. Deze worden tegenwoordig in veel webshops verkocht, ik kocht die van mij bij De Stoffenkamer. Ik gebruikte het gratis patroon van Craft & Mama wat ik via pinterest vond. Jade, de mama van Tille (& een super-lieve-vriendin) liet mij weten dat het perfect zit, ze stuurde onderstaande foto's door. De volgende ligt hier al geknipt klaar!






Ook leuk voor op je hoofd! :)

5 opmerkingen:

  1. Dit schattig meisje heb ik meteen gepind, (eigenlijk het broekje hé) want dit lijkt me wel een leuk kraamcadeautje als extraatje en restjesverwerking tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe lief en geweldig die laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!
    -heel plezant trouwens, uw label op de achterkant ♥-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt ! Zo schoon ! Mijn hormonen zouden al bijna opnieuw de hoogte in vliegen bij het zien van zo'n schoon babybilletjes in zo'n schoon bloomerke !
    (en tegelijk denk ik : waarom was dat niet in de mode toen mijn jongens zo klein waren ???)

    BeantwoordenVerwijderen