donderdag 8 maart 2018

De grafische trui II

Mijn zus was een tikkeltje jaloers na het zien van dit exemplaar.
Deze kwam dus opnieuw op mijn naai- to do -lijstje te staan en ik liet haar zelf een stofje kiezen. Ik maakte voor haar een maat groter dan degene die ik voor mezelf naaide. We zijn ongeveer even groot (of ik zal beter zeggen: klein) en de 14 jaar was perfect voor mij maar het mocht ook wel niet kleiner zijn.Vandaar de keuze om voor een 16 jaar te gaan.
De stof is van een oudere See You at Six collectie. Een grafisch printje voor een grafische trui; perfecte match dus! Ik ben echt fan van het patroon uit SVDHZ 3, het zit zo slim in elkaar, daar hou ik wel van.



De stof kocht ik bij Kiwi fabrics, de boorstof is van de nieuwste See You at Six collectie, deze vond ik bij De Stoffenkamer.

4 opmerkingen:

  1. Zó mooi! Ik ben nu ook een tikkeltje jaloers ;-). Dat stofje is echt prachtig en in combinatie met die boorstof ❤️.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Nele! Ik vond de boordstof ook wel leuk passen erbij :)

      Verwijderen
  2. Kan dat geloven dat ze jaloers was.

    BeantwoordenVerwijderen