dinsdag 17 april 2018

De Louisa dress

Grote fan ben ik van de patronen van Compagnie M. Aangezien ik maar 1,55m groot ben is het niet altijd gemakkelijk om goed passende volwassenen patronen te vinden. Langs de andere kant hoor je mij ook niet klagen dat ik nog in veel kinderpatronen pas ;-)
Maar oké, Compagnie M is er dus zo eentje, past perfect op mijn lijf, geen aanpassingen nodig (behalve dan 20cm inkorten, maar dat tel ik niet mee, haha).
Ik kocht het patroon van de Louisa dress onmiddellijk wanneer deze uit kwam maar vond tot nu toe nog niet de tijd om er aan te beginnen. De stof is van Soft Cactus en kocht ik al een hele tijd geleden in De Stoffenkamer. Ik ging voor een lichtblauwe katoenen voering en een gelijkaardige kleur paspel, deze kocht ik allebei in Le chien vert.
Het zit dus (zoals ik al een beetje had verwacht) als gegoten!







7 opmerkingen:

  1. Ze zit je inderdaad als gegoten, en staat je geweldig. Blij voor jou dat je de tijd om er eentje te naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!ge kocht dat patroon toen we naar een marktje bazar bizar gingen in st truiden, het stofje heb ik in felblauw voor stella.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, zeker eens maken! Ook heel duidelijk uitgelegd.
      Schoon hé die Soft Cactus <3

      Verwijderen